Lattelecom pašapkalpošanās sistēma – abonenta veikto sarunu apskates iespējas – pēc rēķina numura, pēc datumu perioda vai tekošajā norēķinu periodā veiktās sarunas, kas vēl nav iekļautas rēķinā.

Uzklikšķinot uz sadaļas ”mani rēķini” parādās Jūsu pēdējie seši rēķini. Lai apskatītu sarunu sarakstu Jums jābūt lietotāja pamata tiesībām. Tādēļ uzklikšķinot uz sarunu sarakstu pirmo reizi, Jūs visticamāk saņemsiet paziņojumu, ka Jums pamata tiesību vēl nav. Šādas tiesības ir nepieciešamas drošības apsvērumu dēļ, lai pārliecinātos par lietotāju identitāti un tiesībām piekļūt sarunu sarakstos esošās personas datu informācijai. Sadaļā abonomentu dati klikšķinām ”iegūt pamata tiesības”, tad atbilstoši instrukcijai piezvanām no sava Lattelecom tālruņa uz norādīto bezmaksas servisa numuru un sagaidām balss apstiprinājumu. Otrs variants kā iegūt pamata tiesības ir autorizēties caur savu internetbanku. Ar šo soli lietotāja identifikācija ir pabeigta. Tagad mēs varam piekļūt detalizētai informācijai un pilnam sarunu sarakstam, atliek vien izvēlēties attiecīgo rēķinu, kas Jūs interesē un klikšķināt uz pogas ”parādīt sarunu sarakstu”. Šajā lapā parādīsies liste ar visām sarunām, kas iekļautas attiecīgajā rēķinā. Papildus pamata tiesībām ir iespēja iegūt arī pilnās tiesības, tās dod pilnvaras piešķirt citiem lietotājiem tiesības piekļūt savai rēķinu, vai sarunu saraksta informācijai. Taču šīs tiesības var iegūt tikai personīgi iesniedzot rakstveida pieteikumu, vai pieslēdzoties no savas internetbankas e-pakalpojumu sadaļas.